niedziela, 14 kwietnia 2013

Uszyliśmy jasie dla Chorzowa i Hospicjum Cordis w Katowicach


Zacznę od Chorzowa.

Wiecie, z bloga Lolajoo, że jest hojna, prawda?

A wiecie, że jest też bardzo pracowita?

Szpital w Chorzowie ma 24 łóżek dla dzieci, korzystają tam z poszewek o wymiarach 70/80

Chorzów, Szpital Dziecięcy na Truchana
Rozmiar: 70/80
lolajoo.blogspot.com 45
ekoubranka.blogspot.com 6

51


Ja się też przyłączyłam do szycia, ale nim się obejrzałam, dostałam wiadomość od Asi, że jej jasie dla Chorzowa są już gotowe!




Kilka dni temu opublikowałam wiadomość, że zaczynamy szyć dla Hospicjum. Konkretnie dla tego:

Społeczne Towarzystwo Hospicjum Cordis

ul. Teofila Ociepki 2

40-413 Katowice

Z dopiskiem:

Oddział Dziecięcy

Agata Basek






Potrzebne było 25 kolorowych jaśków 40x40cm.


handmadebybeata.blogspot.com uszyła 6 poszewek, oto one:



Do akcji przyłączyła się również ŚWIETLICA SP NR 18 TYCHY, dlaczego to wyróżniam? Ponieważ do akcji przyłączyły się dzieci:)





Jeśli ktoś ma ochotę doszyć jasie dla Hospicjum - niech wyśle je na adres podany powyżej i zdjęcia do mnie na: uszyjjasia@o2.pl
 

Bardzo wszystkim dziękuję:)

2 komentarze:

:)