wtorek, 27 sierpnia 2013

PILNE! ZBIÓRKA MATERIAŁÓW NA SPOTKANIE W ŁODZI


Mam prośbę, w tą sobotę tj. 31.08. od godziny 9 rano odbędzie się spotkanie szyciowe w ramach akcji „Uszyj jasia”. Szyjemy dla podopiecznych Oddziału VI-Pediatrii, Onkologii i Hematologii dla Dzieci Starszych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 4 im. Marii Konopnickiej w Łodzi. Spotkanie odbędzie się przy ul. Wodnej 25 w Kawiarence Szyciowej Strima Atelier. Czasu mamy mało, a plany duże, bo zapotrzebowanie jest na: 44 poszewki na poduszki w rozmiarach 70x80 cm i 10 poszewek na poduszki w rozmiarach 40x60 cm. Jednak, mamy problem… Brakuje nam materiałów! Jeśli macie w domach kolorową bawełnę, korę czy flanelę to weźcie tkaniny na spotkanie lub wyślijcie do organizatorki tj. kontakt: zanetazyrafko@gmail.com. Logo firmy/ sklepów/ hurtowni, które nam pomogą w zbiórce materiałów zostaną umieszczone i podlinkowane na uszyjjasia.blogspot.com. Z góry bardzo dziękuję!

2 komentarze:

  1. Paczka zrobiona, adres wysyłki mam. Dziś nadam na poczcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, wysłałam paczkę z tkaninami (z mojego sklepu http://sklep.tkaninowo.pl/index.php? i... niestety mimo zapewnień nikt nigdzie tego nie podlinkował, a organizatorka zanetazyrafko@gmail.com, nawet się nie odezwała, szkoda..., ale mam nadzieję że nasze tkaniny przydały się Dzieciaczkom, którym życzę duzo zdrowia:)))

    OdpowiedzUsuń

:)