piątek, 4 października 2013

Spotkanie szyciowe w Katowicach, 13.10

Bardzo serdecznie Was zapraszam na spotkanie w Katowicach.
Towarzyszyć nam będzie TVP, oddział Katowice:)
Gdzie odbędzie się spotkanie jeszcze poinformuję, natomiast najprawdopodobniej będzie to Nikisz.
Godzina: około 11 (ale piszcie, o której Wam pasuje).
Zapraszam wszystkich! Małe dzieci również:)

Z innych rzeczy;
nawiązaliśmy współpracę ze stowarzyszeniem Mam pomysł. Dlaczego? Ponieważ zmagamy się z finansami... Często dostaję e-maile z informacją "uszyłam, ale nie stać mnie na wysyłkę", albo "nie znamy się na tkaninach, ale możemy pokryć koszt ich zakupu". W pierwszym przypadku wysyłam "swoje", w drugim przypadku odmawiałam... Głupie, prawda? Dlatego jeśli ktoś chce pomóc nam też finansowo to może wpłacać:


Stowarzyszenie MAM POMYSŁ Wędrzyn 28/3 69-211 Wędrzyn
NIP: 4290069320 Regon : 081121829
Bank: BS./OŚNO LUBUSKIE Numer rachunku: 39 8369 0008 7108 3289 2000 0010
z dopiskiem USZYJ JASIA

Uwaga! Zbiórka pieniędzy nigdy nie była i nie będzie naszym celem.
Rozliczać się będziemy publicznie (skany faktur) + księgowa stowarzyszenia.

Poza tym,
trzymajcie kciuki za koordynatorkę akcji w Poznaniu. Trafiła w ciężkim stanie do hospicjum. Miło mi będzie i jej (oraz chłopakowi, który wspiera i kocha ją nad życie, ale któremu też jest bardzo ciężko) o dodanie otuchy. Wszyscy mamy nadzieję, że wyjdzie ze szpitala i uda się zorganizować spotkanie w Poznaniu.
Proszę, pomóżcie im przetrwać te ciężkie chwile. Mają w tym miesiącu się pobrać, niestety choroba pokrzyżowała plany... Może ktoś był w podobnej sytuacji i wie jak pomóc, jakich słów użyć (http://www.milosckontrarak.blogspot.com/ )

I na koniec, jeśli ktoś jest z Zamościa i chce się przyłączyć do akcji proszę o kontakt: uszyj.jasia@gmail.com. W Zamościu działa pewna niezwykła osoba, która organizuje spotkania i pozyskuje materiały.

A! Materiały!!
Potrzebujemy ich! BAaaaaaaaardzo! Jeśli jakaś firma chce podarować, to bylibyśmy bardzo wdzięczni. Potrzebujemy na spotkanie w Katowicach oraz w Iławie. W zamian za materiały - umieszczę logo z linkiem odsyłającym do Państwa strony.


3 komentarze:

  1. Katowice... super, może się uda! a wiadomo już kiedy?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A coś bliżej Wrocławia...? Bardzo chciałabym pomóc...

    OdpowiedzUsuń

:)