piątek, 24 listopada 2017

Relacja z szycia w firmie ISTA z Gliwic - wynik: 113 jaśków!

Kochani!
Nie jest tajemnicą, że nie jestem organizatorką spotkań szyciowych. Często na nie jeżdżę, pomagam ile mogę, ale pokłony należą się komuś innemu - dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o Asi
Napisała do mnie kilka tygodni temu
"Witaj Natalio, Jestem z Gliwic i chciałabym razem z koleżankami z pracy spotkać się i uszyć kilka jaśków. Mamy w pracy akcję "Yes, we care" w ramach której lokalnie pomagamy komuś i jednocześnie integrujmy się, na materiały dostajemy pieniążki z firmy. Chciałybyśmy nasze fundusze przeznaczyć na tkaniny - a nasz czas na szycie".

I poszło! 
Link do relacji tutaj:


https://fundacjaiskierka.pl/2017/11/25377/

Ja zacytuję coś co mnie niezwykle urzekło:
Poprosiłam o pomoc mój zespół – 12 wspaniałych wolontariuszek. Organizacyjnie wsparła nas Fundacja Iskierka. Kupiłyśmy tkaniny, akcesoria krawieckie i 100 zupełnie nowych antyalergicznych jaśków na cztery oddziały: chirurgię, gastroenterologię, pediatrię i onkologię. 25 sierpnia wczesnym rankiem spotkałyśmy się z planem uszycia setki kolorowych poszewek. Czasu było niewiele i tylko 2 osoby szyły wcześniej na maszynie. Na początku wyniki spisywane co godzinę nie powalały – ale szło nam coraz lepiej. Dziewczyny na przemian kroiły, szyły i prasowały. Gdy skończyły się tkaniny – zajęły się również zadaniami dodatkowymi: patchworkiem lub szyciem poduszeczek na igły. Ostatni jasiek wyszedł spod igły krótko po 15 – zużyłyśmy cały zapas tkanin i zakończyłyśmy pracę z wynikiem 113 sztuk. Był to dzień pracowity, dla wielu osób pełen nowości i nauki – ale mam nadzieję że przede wszystkim radosny i budujący. Dla mnie była to solidna dawka adrenaliny dla ducha. Mogłam w pracy dać więcej siebie, podzielić się tym co kocham i przekazać odrobinę koleżankom. I pomóc. Dawanie to ogromna frajda, dodaje skrzydeł i uszczęśliwia.”
Joanna P.

Asia powiadomiła mnie również o tym, że dostała jeszcze więcej poszewek z różnych miejscowości.


113 sztuk uszył zespół BT_be z ista Shared Services w Gliwicach w składzie:
Monika, Magda, Agnieszka, Magda, Lidka, Agata, Daga, Wiola, Agata, Marta, Ania i Joasia
Dodatkowo dostałam 46 sztuk od Agnieszki, Oli, Joasi, Danusi i Asi.

 
Myślę, że warto mówić o firmach, które pomagają. Głośno!
Dziękuję Asi za zorgnizowanie spotkania i ogromne zaangażowanie, oraz firmie Ista za nieocenioną pomoc






Czym zajmuje się firma ista?
ista Shared Services Polska (iSS) jest nowoczesnym centrum outsourcingowym, prowadzącym działalność dla Grupy ista w  trzech głównych obszarach kompetencyjnych:
  • Rozliczeniach, świadcząc usługi rozliczania kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów dla klientów w Polsce i na świecie,
  • Księgowości oferując usługi księgowe dla wewnętrznych spółek Grupy ista, oraz
  • IT rozwijając i administrując wewnętrzne systemy informatyczne. 
Dziękuję Wam wszystkim z całego serca!
Asia i Natalia

4 komentarze:

:)