piątek, 28 czerwca 2013

Jasie do wysyłki i sprawy organizacyjne

Aż wstyd się przyznać, że to tak długo trwało... Ale jakoś tak... Mam dużo czasu, to znaczy tyle samo co wszyscy, jednak ilość rzeczy, które mam do zrobienia czasami mnie przerasta. "Uszyj jasia" to taka odskocznia, choć mam do aktualizacji zestawienia i media. Dwie najtrudniejsze dla mnie rzeczy, bo zestawienia; trudno jest ogarnąć ile jasi zostało uszytych do tej pory. Wiem, że część osób wysyła do koordynatorek, część bezpośrednio do szpitala i są jeszcze osoby, które osobiście wręczają jasie pielęgniarkom. Media. Nooooo, już nie ogarniam:) Ale mam spis, więc mam nadzieję, że dzisiaj mi się uda zrobić z odsyłaczami:)

Co do planów "Uszyj jasia":
- jutro odbędą się 2 spotkania w Sulęcinie i w Bielsku-Białej (zapraszam do odwiedzenia zakładek, tam są szczegóły)
- najprawdopodobniej będziemy zbierać też pieniądze, ale nie jest to docelowa forma akcji, pieniądze będziemy potrzebowali na paczki oraz podziękowania.
- w związku z powyższym myślę o tym, by założyć stowarzyszenie... Nie jestem pewna, bo i tak będziemy robić to co robimy do tej pory, a stowarzyszenie to kolejna porcja papierków do ogarnięcia... Może uda mi się "podpiąć" pod inne stowarzyszenie? Zobaczymy, trwają rozmowy:)
- przydałaby mi się pomoc w ogarnianiu bloga "Uszyj jasia", co jakiś czas ktoś się ze mną kontaktuje i pyta co ma zrobić, jak pomóc, odpisuję i... później już odpowiedzi nie dostaję... Wiem, że pracy jest mnóstwo i macie dużo obowiązków. Rozumiem i dziękuję za chęci. Ja też nie sądziłam, że taka "akcyjka" a tyyyyyyyyyle pracy. W każdym razie, liczę, że znajdzie się ktoś do pomocy.
- nie mam pojęcia jak sezon letni wypadnie, sezon zimowy był bardzo owocny, wiosenny - jeszcze bardziej, ale letni... Nie wiem... Może dobrze byłoby odpocząć i nabrać siły na następny sezon? Jak wolicie? Czy chcecie, by przez wakacje szyć dla 2 szpitali czy dla 6 naraz?
- chciałabym jeszcze, by była tabelka, w której na bieżąco podawalibyśmy dane, stan bieżący jasiów w danym szpitalu, wiecie może jak to zrobić?
- i jak zrobić, by na FB pojawiła się lista blogów i osób (nieblogujących) z opcją "sam siebie wpisujesz"?
- kto napisał relację ze spotkania szyciowego niech napisze też do mnie!! na uszyjjasia@o2.pl

Dobrze, tyle ze spraw organizacyjnych, teraz jasie:









Dzisiaj tylko tyle, ponieważ muszę zrobić aktualizację...
Natomiast jasie i wszystkie inne rzeczy pojawią się, być może jutro lub w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)