środa, 22 maja 2013

Zestawienie jaśków dla szpitala w Brzesku

Zestawienie wysłała mi Kasia z biolozkowydomek.blogspot.com, która koordynowała akcję "Uszyj jasia" w Brzesku. Kilka dni temu dostałam od niej zestawienie, które pokaże na końcu posta. Teraz troszkę pogrzebię w blogu Kasi i pokaże jasie, jakie Kasia dostała.


Wszystkie jasie


 
1. Joasia LolaJoo - 4 poszewki

 

2. Karolina Kora szyje - 2 poszewki

 
3. Dorota Kącik kreatywności - 3 poszewki


4. Ola Realizacja Marzeń - 3 poszewki

 


5. Ja czyli Biolożkowy domek - 5 poszewek

 
6. Ania Edu - mata - 7 poszewek
 
7. Basia B. z Katowic - 21 poszewek



8. Benedykt Sz. z Brzeska - podarował 15 metrów materiału na 15 jaśków

 
 
9. Ania K. (czyli Siostrzyca) - podarowała 5 metrów materiału na 5 jaśków

 10. Agata T. z Bochni - podarowała 5 metrów materiału na 5 jaśków. Muszę poszukać zdjęcia, bo gdzieś na pewno jest:). 
 
11. Pani Kazimiera podarowała 4 szpulki nici, bo wyszła z założenia, że muszę czymś jaśki szyć:). Ogromnie jej dziękuję - nici bardzo się przydały:)!   
 
(Od Uszyj jasia) 12. Kilka jaśków pojedzie jeszcze do Brzeska. Jasie z myślą o tym szpitalu, szyliśmy na spotkaniu szyciowym w Krakowie.

BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY USZYLI JASIE DLA SZPITALA W BRZESKU:)
 
Dużo osób pyta mnie jak to zrobiłaś, że akcja tak się rozwija... A ja zawsze odpowiadam, że to nie ja. Tylko dziewczyny m.in. Asia, Kasie, Agata, Kazimiera, Iza, Wioletta, Magda... Nie sposób wymienić wszystkich, ale osób, które zaangażowały się w akcję jest już grubo ponad setkę!

ZESTAWIENIE

Imię
Nazwa bloga
Miasto
Liczba uszytych poszewek
Uwagi
Basia B.

Katowice
21

Ola
Kraków
3

Benedykt Sz.

Brzesko
15
materiał podarowany
Ania K.

Bochnia
5
materiał podarowany
Agata K.

Bochnia
5
materiał podarowany
Kasia K.
Bochnia
5

Agata G.

Tarnów
2

Dorota
Szczecin
3

Asia
Kraków
4

Karolina
Mysłowice
2

Ania
Skowierzyn
7



RAZEM
72

 

2 komentarze:

  1. Cudne, kolorowe jaśki, dziewczyny się spisały na medal

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ja ostatnio coś mam daleko do komputera ;) ale znalazłam Twój komentarz, więc odpisuję szybciutko - mój mail dom_i_nika@tlen.pl
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

:)