środa, 10 kwietnia 2013

Spotkanie w IKEA Katowice, nowe jasie i relacje oraz.. obszyty szpital:)

Spotkanie szyciowe w IKEA Katowice 20.04. - szczegóły i zapisy

Spotkanie odbędzie się o godzinie 10 w IKEA Katowice - część JADALNIA.

Do dyspozycji mamy 500 metrów materiału podarowanego przez IKEA Katowice!
Około 50 stołów i 100 krzeseł:)
10 maszyn do szycia.
Do uszycia mamy prawie 580 poszewek:

Centrum Zdrowia Dziecka i Matki w Katowicach potrzebuje następujących rozmiarów poszewek:

30/30 (plus 20 cm zakładki do środka) - 50 sztuk
70/80 (plus 20 cm zakładki do środka) - 256 sztuk
60/40 (plus 20 cm zakładki do środka) - 278 sztuk


Podział:
I tura - 10:30 - 15:00 (na rozgrzewkę szyjemy najpierw jasie o rozmiarze 30/30, a następnie 70/80)
II tura 15:00 - 19:00 (szyjemy jasie 60/40)

O innych godzinach też można przychodzić:)

Żeby akcja się udała, potrzeba 30 - 40 osób do każdej tury!
I więcej maszyn do szycia... Dlatego, kto może niech przyniesie swoją maszynę, przydadzą się także overlocki.
Dla osób biorących udział w akcji - obiad od IKEA Katowice:), będą też napoje i ciastka:).



Zapraszam wszystkich!
Tych szyjących i nieszyjących (nauczymy:) )

Akcję koordynować będzie 5 osób, które pokaże jak szyć i pomoże w razie problemów. Ponadto, na telebimie pojawi się instrukcja jak uszyć poszewkę, oprócz tego, przy każdej maszynie do szycia będzie krótka ściąga jak to robić.

Jeśli ktoś nie umie szyć i nie chce próbować, to może kroić materiał lub zaprasowywać szwy.

Zapisy:
pod tym postem w komentarzu lub na e-maila uszyjikeakatowice@gmail.com

Zapraszam!

źródło: http://www.uszyjjasia.blogspot.com/p/zapisy-na-spotkanie-szyciowe-w-ikea.html

A teraz zdjęcie, które dostałam od Kasi z Rybnika


Ta roześmiana blondyneczka, pomogła mi też zrobić szczegółowe zestawienie szpitali w Polsce (z uzupełnieniem szpital, oddział, miasto, województwo, osoba kontaktowa, nr telefonu, e-mail, stan poszewek na dzień itd.)
KASIA - DZIĘKUJĘ CI BARDZO!

Zbiorowe zdjęcie jasi dla Brzeska otrzymałam także od Kasi z http://www.biolozkowydomek.blogspot.com/


Jasie prezentują się bardzo fajnie!
Widzę, że dzisiaj na blogu Kasi (http://www.biolozkowydomek.blogspot.com/2013/04/wesoe-kaczuszki-wiosenne-baranki-i.html) pojawiła się nowa dostawa janów:)

A teraz troszkę o szpitalu w Chorzowie
W szpitalu jest 24 łóżek, więc dobrze byłoby gdyby udało się uszyć dwa razy więcej - czyli 48.
A http://www.lolajoo.blogspot.com/ uszyła 45 jaśków!!
Można, więc powiedzieć, że Asia obszyła szpital:D
Ja wysłałam tam 6 janów (wymiary 80/ 70). Także szpital w Chorzowie Truchana w liczbie 54 janów - OBSZYTY!

Jany od lolajoo.blogspot.com poniżej (Asia napisałam, mi, że szyła do 3 w nocy, dlatego wyszło kiepskie zdjęcie). Nie mniej jednak - podziwiam!





A teraz jasie, których zdjęcia ostatnio otrzymałam:

Agnieszka T.







Od Elfix:
 


Oraz od Joanny H., dla dzieci z Rodzinnego Domu Dziecka "Ala" w Strzelinie.



Z ostatnimi jasiami, wiąże się taka oto historia: napisała do mnie dziewczyna z Loflov (http://www.facebook.com/loflov), że uszyła taki oto wynalazek:


W środku jest gryka. Napisała mi, że nie wie gdzie wysłać, pomyślałam wtedy o "Ali", tam są bardzo małe dzieci, które często chorują, a wkłady z gryki świetnie wpływają na zdrowie dzieci (sama takie coś sobie sprawię!). Napisała do mnie, że przydałyby się jakieś poszewki na te poduszki... Za 15 minut dostałam wiadomość od Joanny, że uszyła 40/50 - 12 sztuk! Idealnie! Poszewki od Joanny już są u "Ali" podobnie jak uzdrawiające wkłady z gryki od Loflov!

Skąd to wiem?
Dostałam wiadomość od Oli, która jest ratunkową mamą, najpierw, zobaczcie tutaj:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.614543648572733.1073741825.486738661353233&type=1
(to są jasie od nas:) )
teraz tutaj:
http://www.dompelenserca.pl/index.php/galeria
i jeszcze podziękowania tutaj:
http://www.dompelenserca.pl/index.php/dla-darczycow

oraz dopisek:
Echhhh JAK FANTASTYCZNIE WAS MIEĆ i echhh jak fantastyczna to akcja, nie tylko dla naszych Dzieci, ale dla każdych, które tego potrzebują. Chylimy nasze Serca. Buziaki od Dzieciątek

Też ślemy mokre całusy dla Dzieci!

4 komentarze:

  1. Urocze te jaśki w zwierzaki od Elfix! :) A poduchy z gryką... idealnie się tam przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LolaJoo jest chyba niezniszczalna:)! Podziwiam zapał, chęci i wielkie przedobre serce:). Do mnie trafiły 4 wielkie jany od Joasi:)! Jeszcze raz dziękuję:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wrzuć listę osób, które już się zdeklarowały. Będzie jasna sytuacja ile nas jest. Mogę przygotować te szablony w różnych wymiarach, napisz mi jaka ma być zakładka i zapasy na szwy. Wiesz czy można wcześniej wysępić te tkaniny żeby je pociąć i przygotować chociaż część?

    OdpowiedzUsuń

:)