poniedziałek, 4 lutego 2013

Najpierw obowiązki, później przyjemności (Będzie Bajka!)

18 stycznia (post przeniesiony z bloga www.ekoubranka.blogspot.com)



Sprawy organizacyjne:

Nie wysyłajmy już do Parczewa:) Poza osobami, które opisałam we wcześniejszym poście. Niech "nowe jaśki" jadą już na adres:
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego
Oddział Pediatryczny
Wiesława Żurowicz
os. Na Skarpie 66
31-913 Kraków

Wcześniej podałam oddział chirurgii dzieci, dziś jest inny, dlaczego? Gdy dzwoniłam wczoraj, zdezorientowana Pani powiedziała, że tak można jak najbardziej, super, dziękuje bardzo. Zadzwoniłam jeszcze dzisiaj na ten sam oddział, rozmawiałam z tą samą osobą, która mi powiedziała, że patrzyła wczoraj na poduszki i... Mają na oddziale tylko jedną małą poduszkę. Także jaśki są im niepotrzebne. Podziękowałyśmy sobie i pożegnałyśmy się. Zrezygnować? Ukłuło mnie w sercu. Popatrzyłam przez okno i... wykonałam kolejny telefon. Tym razem na oddział pediatrycznyw tym samym szpitalu. Na oddziale pediatrycznym jest 36 miejsc. I tak, mają tam małe poduszki (czytaj jaśki), i tak potrzebują. Tak, kolorowe, bo na oddziale są tylko białe. I tak, przynajmniej 50:)

Super!

Zobaczcie na zdjęcia (źródło


Oddział prezentuje się bardzo fajnie. Ale same przyznajcie, takie kolory i białe poszewki? Trzeba to zmienić, by było jeszcze bardziej kolorowo:)


Dobrze, a teraz blogi i nowe jasie!!

XXIII. Osobą, która bierze udział w akcji "Uszyj jasia" jest Krawcowa-zyrafko, która opowie Wam bajkę. Bajka zaczyna się tak:
"W Żaneiro de Rio wszystkie dzieci śpią dobrze i śnią im się miłe rzeczy. W swoich snach spędzają czas na swoich ulubionych aktywnościach, odkrywają świat i przeżywają miliony najwspanialszych przygód. Razem z Żorżem marzymy o tym, żeby dzieci na całym świecie miały wspaniałe sny..."



Powstały dwie nowe poszewki na jaśki:) I miliony marzeń, opowieści!

XXIV. Osobą, która bierze udział jest Rodzinanazielonymwzgorzu, zdjęć nie mam, a ilości nie pamiętam (jak znajdę e-maila to napiszę).

Pojawił się baner na blogu:

Wszystkim bardzo, bardzo dziękuję. Przepraszam za zamieszanie ze szpitalem Żeromskim:)
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)