niedziela, 3 lutego 2013

Pierwsze poduszki.

   Pierwszymi osobami jakie uszyły poduszki są:
1.  Lolajoo


2. Nailla


Trzecią osobą, która wzięła udział w akcji "Uszyj jasia" jest Kasia z Warszawy czyli Fabryka Pomysłów 




Trzecia sprawa, zobaczcie co jeszcze wczoraj odebrałam:





Dziewczyny!! Która chętna? Mam do "rozdania" materiały ze sklepu Craftoholic, który wysłał mi resztki materiałów ZA DARMO!! Po to, by dzieciom się dobrze spało:) Czyż nie są cudowni? Przyznam się, że sądziłam, że przyślą kilka ścinków, a wysłali całą torbę - ponad 2 kg pięknego materiału (i kochańskie minky!). Posegregowałam materiały i chciałabym wysłać je do 4 osób - by mogły je wykorzystać do tworzenia jaśków. Jeśli ktoś jest chętny - bardzo proszę o kontakt e-mailowy!



  Powstał również pierwszy baner, który dzisiaj możemy spotkać na wielu blogach.


1 komentarz:

  1. Jestem chętna do szycia, a tym samym do przygarnięcia materiałów na potrzebne jaśki. Postaram się wykorzystać każdy skrawek! :))) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

:)